Høng-Crewet
Det nye
De nye ting i højre side er udemærket og praktiske.
At de fem nyeste indlæg er vist på forsiden, synes jeg skæmmer forsiden og er unødvendigt. Smid det hellere ud i højresiden igen eller drop helt at vise at der er nye beskeder.
At de fem nyeste indlæg er vist på forsiden, synes jeg skæmmer forsiden og er unødvendigt. Smid det hellere ud i højresiden igen eller drop helt at vise at der er nye beskeder.
Okay. Jeg er selv lidt indifferent omkring at have en liste over de nyeste indlæg på forsiden, men havde på fornemmelsen, at folk foretrak det.
Alle må derfor gerne komme med input til, hvad de mener.
Hvis vi fjernede det, så kan man stadig se om der er kommet nye i højre side efter man har logget ind. Kræver dog man logger ind.
Højre side er dog blevet pænere og mere funktionel med det nye, synes jeg.
Men som sagt; Kom med input folkens. Lige nu står det til at vi fjerner det, da Steffen er den eneste hidtil med en holdning til det.
Alle må derfor gerne komme med input til, hvad de mener.
Hvis vi fjernede det, så kan man stadig se om der er kommet nye i højre side efter man har logget ind. Kræver dog man logger ind.
Højre side er dog blevet pænere og mere funktionel med det nye, synes jeg.
Men som sagt; Kom med input folkens. Lige nu står det til at vi fjerner det, da Steffen er den eneste hidtil med en holdning til det.
Jeg synes nye indlæg på forsiden ser godt ud.
Eneste minus jeg kan se ved den nuværende forsiden er at alle nyhederne er skrevet med en PM fra Steven... der er ikke med "private message" over en nyhed der står på forsiden hvor alle kan se den. Men så igen en meget lille detalje.
Min stemme går på denne nye forside.
Eneste minus jeg kan se ved den nuværende forsiden er at alle nyhederne er skrevet med en PM fra Steven... der er ikke med "private message" over en nyhed der står på forsiden hvor alle kan se den. Men så igen en meget lille detalje.
Min stemme går på denne nye forside.
Ikke så meget respons endnu... jeg har modificeret billede-siden lidt, således at man kan se, om der er kommet nye kommentarer, hvor mange kommentarer, hvornår den sidste kommentar er kommet og hvem der har skrevet den.
Jeg var nødt til at stille billederne op på en anden måde, så nu skal man scrolle lidt.
Jeg vil også gerne høre kommentarer til det.
Jeg var nødt til at stille billederne op på en anden måde, så nu skal man scrolle lidt.
Jeg vil også gerne høre kommentarer til det.
Jeg er tilhænger af den nye forside, og højre-siden er også blevet federe. Synes man får bedre overblik over hvad der sker på hjemmesiden.
Billed-siden er blevet enormt fed Steven, igen er der øget overblik, og synes også det ser bedre ud når billederne er stillet op på denne måde.
Billed-siden er blevet enormt fed Steven, igen er der øget overblik, og synes også det ser bedre ud når billederne er stillet op på denne måde.
Well, frem for at lave en ny topic valgte jeg bare den her, der alligevel handler om det samme :)
Jeg kan godt lide nedtællingen i øverste højre hjørne, så ros for dét :) Den har i hvert fald fungeret som påmindelse for mig.
Jeg kan godt lide nedtællingen i øverste højre hjørne, så ros for dét :) Den har i hvert fald fungeret som påmindelse for mig.
Mange tak Mads.
Rart at få noget feedback, så man ved om man er på rette spor :)
Rart at få noget feedback, så man ved om man er på rette spor :)
Jeg kan også godt lide sidens nye look, alle de tekniske ting med ny login-system og at man står med navn og evt. profilbillede ved sine indlæg.
STEVEN! Super fedt med projekt-siden! Havde faktisk tænkt mig at spørge om vi ikke skulle have sådan én, men har bare glemt det hver gang igen.