Høng-Crewet
Mad
The usual topic - Hvad skal der skaffes?
Og for os der måske kunne finde på at ende op i køkkenet - Hvor mange er vi til GW denne gang? Bare så man ved det før man foreslår et eller andet crazy :)
Og for os der måske kunne finde på at ende op i køkkenet - Hvor mange er vi til GW denne gang? Bare så man ved det før man foreslår et eller andet crazy :)
Vi bliver 8 til dette Gamers Weekend. Så det er et overskueligt antal at lave mad til, men knap så mange ressourcer per mand, som hvis vi er mange.
Ok. Forslag:
Kartoffelmos med pastinak, gulerod, muskatnød og kokosmælk(det må være 100% vegansk da der ikke er mælk eller smør i). Lidt ristede løg som drys er super(men jeg er ikke sikker på hvilken slags fedt den slags er stegt i).
Dertil noget råkostsalat af gulderød, abrikoser, rødbeder og citron.
Og så ku vi jo lave nogle hakkebøffer eller kyllingefileter alt efter, hvad der er billigst/råd til.
Så kan det nok tilfredsstille alle. Og er det passende for dig Mads?
Kartoffelmos med pastinak, gulerod, muskatnød og kokosmælk(det må være 100% vegansk da der ikke er mælk eller smør i). Lidt ristede løg som drys er super(men jeg er ikke sikker på hvilken slags fedt den slags er stegt i).
Dertil noget råkostsalat af gulderød, abrikoser, rødbeder og citron.
Og så ku vi jo lave nogle hakkebøffer eller kyllingefileter alt efter, hvad der er billigst/råd til.
Så kan det nok tilfredsstille alle. Og er det passende for dig Mads?
Det lyder lækkert Steffen :)
lyder super, lyder godt med noget anderledes til gamers, end normalt
Ok. Skal jeg købe ind til når jeg kommer i morgen?
Det må du gerne.