Høng-Crewet
Kørsel? :)
Da økonomien er lidt skidt for mig for tiden, vil jeg tillade mig at spørge om der er nogen der kører i bil, der tilfældigvis kommer forbi Birkerød eller omegn, der kunne have lyst og plads til at have mig med til Høng?
Tænkte at det ikke kunne skade at spørge :)..
Mvh.
HC.
Tænkte at det ikke kunne skade at spørge :)..
Mvh.
HC.
Birkerød nord for København? (aner ikke om der er andre, men skal lige være sikker, da jeg mindes du er fra nordvestsjælland)
Der er umiddelbart ingen andre deltagere til GW15, som kommer deroppe fra.
Hvor meget gear har du, som skal med?
Der er umiddelbart ingen andre deltagere til GW15, som kommer deroppe fra.
Hvor meget gear har du, som skal med?
Desværre. Skal køre direkte fra arbejde af på fredag og så til Slagelse.
Men en anden gang, så tager jeg dig gerne med fra Københavns området af.
Men en anden gang, så tager jeg dig gerne med fra Københavns området af.
Jeg har dog plads i bilen når jeg kører fra Centrum af ca. kl. 15.00, men det kræver at du kommer derind selv og så kører jeg som sagt kun til Slagelse i første omgang og så til Høng derfra til aften.
Birkerød nord for københavn ja :)..
Jeg håber på at kunne klemme mine ting ned i en sportstaske plus rygsæk og måske en enkelt bærepose.
Jeg har allezoners kort til københavns-området, og har fri kl. 11 på fredag, så jeg kan sagtens blive samlet op et andet sted hvis det passer ind.
Steffen; Jeg skal lige se om det kan lade sig gøre på andre måder, ellers vil jeg nok gerne have et lift fra centrum kl. 15. :)
Jeg håber på at kunne klemme mine ting ned i en sportstaske plus rygsæk og måske en enkelt bærepose.
Jeg har allezoners kort til københavns-området, og har fri kl. 11 på fredag, så jeg kan sagtens blive samlet op et andet sted hvis det passer ind.
Steffen; Jeg skal lige se om det kan lade sig gøre på andre måder, ellers vil jeg nok gerne have et lift fra centrum kl. 15. :)
Hej igen Steffen. Jeg har regnet på det, og jeg sparer egentligt ikke det helt vilde ved at skulle med toget fra Slagelse mod Høng i stedet, så jeg tror bare jeg tager toget hele vejen i stedet. Ellers mange tak for hjælpen - vi ses til GW15 :)
Det er bare i orden.
Som sagt kører jeg til Høng fra Slagelse. Der går bare lige en 3-4 timer, så det er selvfølgelig en del timer at skulle vente eller hænge ud i Slagelse :-)
Vi ses.
Som sagt kører jeg til Høng fra Slagelse. Der går bare lige en 3-4 timer, så det er selvfølgelig en del timer at skulle vente eller hænge ud i Slagelse :-)
Vi ses.
Jeg klarer det nok :)
Er der forresten nogen der kunne have lyst til at hente Erik og jeg på Høng station? Vi er ca. på stationen 19.15..
Mit nummer er; 20 45 12 64.. (Hvis jeg ikke når at se et svar herinde, inden jeg tager af sted)
Er der forresten nogen der kunne have lyst til at hente Erik og jeg på Høng station? Vi er ca. på stationen 19.15..
Mit nummer er; 20 45 12 64.. (Hvis jeg ikke når at se et svar herinde, inden jeg tager af sted)
jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe, men jeg tror nok ikke, at der kan være plads i min far´s bil. D:
Jeg skal nok hente jer. Kan dog ikke love at det bliver lige på minuttet