Høng-Crewet
Orkere eller tyranider?
hejsa.
jeg har tænkt over hvilket hær jeg burde tage med til turneringen i GW. som regel er jeg orkere, men jeg har nogle ´nids og jeg har måske tænkt mig at afprøve dem til turneringen.
det eneste problem er, at jeg ikke kan beslutte mig.
orkerne har jeg altid brugt og jeg kan næsten ikke lade vær med at bruge dem til kampe, men tyranider kan være bedre at bruge. så har jeg jo også space wolfs.
hvilket hær burde jeg vælge?
jeg har tænkt over hvilket hær jeg burde tage med til turneringen i GW. som regel er jeg orkere, men jeg har nogle ´nids og jeg har måske tænkt mig at afprøve dem til turneringen.
det eneste problem er, at jeg ikke kan beslutte mig.
orkerne har jeg altid brugt og jeg kan næsten ikke lade vær med at bruge dem til kampe, men tyranider kan være bedre at bruge. så har jeg jo også space wolfs.
hvilket hær burde jeg vælge?
Tja jeg spiller i hvertfald Tyranid
lav tre hære, en med være race, og se hvilken en af dem der kan give og tag flest tæsk. 

Mikkel det kræver jo så at han har tid til at teste alle 3.
ja det kan godt blive et problem. Men bare det at man har prøvet de fleste ting i ens army book, så har man også en ide om hvad der virker.
Redigeret d. 06. Feb. 2010 kl. 20:28
slå en terning eller gør som rasmus bjerrum og jeg engang har gjort, få en anden til at lave en hær til digog hvor du så laver en hær til vedkommende
personligt kommer jeg til at spille orkere til denne turnering
Orker er også sejest i 40k (måske fordi de minder mest om fantasy(?)) Ikke at JEG regner med at skulle deltage i en 40k turnering...
Personligt synes jeg det er super sjovt at spille imod orcs.
jeg kender ikke det nye tyranid codex, men jeg kunne forestille mig at det er sværere at spiller tyranid end orcs...
jeg kender ikke det nye tyranid codex, men jeg kunne forestille mig at det er sværere at spiller tyranid end orcs...
Jeg spiller ikke Tyranid, så hvis du tager dem, er du nok den eneste