Høng-Crewet
tur til Ars Armandi
titlen siger næsten det hele, ulvsborg har smidt info op ang. deres musik festival i år og da vi så vidt jeg husker havde det generelt sjovt sidste år ville jeg høre om folk var friske på at tage afsted igen.
lige et link til eventet på facebook: http://www.facebook.com/events/112138082244010/
Redigeret d. 27. Feb. 2012 kl. 21:21
lige et link til eventet på facebook: http://www.facebook.com/events/112138082244010/
Tjo. Jeg vil ikke love mig ud til det allerede nu, men det er bestemt ikke umuligt.
Kunne jo være vi skulle prøve at arrangere en lille fællestur, som forberedelse til Khypris med dem der bl.a. skal afsted der.
Kunne jo være vi skulle prøve at arrangere en lille fællestur, som forberedelse til Khypris med dem der bl.a. skal afsted der.
Ulvsborg har skrevet til mig, og spurgt efter frivillige igen i år.
Der var jo en fuld Steffen, som sidste år snakkede højt og flot med dem, om hvordan vi kunne hjælpe dem :)
Sig til, hvis jeg skal sende email´en fra dem videre til nogle af jer.
Der var jo en fuld Steffen, som sidste år snakkede højt og flot med dem, om hvordan vi kunne hjælpe dem :)
Sig til, hvis jeg skal sende email´en fra dem videre til nogle af jer.
Den fulde Steffen sagde os, at de skulle melde ud i lidt god tid, og gøre lidt for at bruge deres kontakter bedre.
Anyways, det er da godt, at de har taget lidt ved lære
Nu har vi jo ikke noget direkte "at opnå" ved at arbejde for dem i år(vi har fået rabat til vores arrangementer de andre gange), så måske vi skal høre om de har noget andet godt at tilbyde for vores hjælp?
Det er selvfølgelig en god ide for os at hjælpe dem, da vi gerne vil lege deroppe i fremtiden, men da det er en del mandetimer vi evt. stiller til rådighed, så synes jeg godt de kan komme med et eller andet den anden vej.
Personligt tror jeg ikke, at jeg kan hive to dage ud af kalenderen i maj for at arbejde for dem, men som jeg skrev, så kan jeg sagtens se ideen i at kigge op til dem en af dagene.
Anyways, det er da godt, at de har taget lidt ved lære
Nu har vi jo ikke noget direkte "at opnå" ved at arbejde for dem i år(vi har fået rabat til vores arrangementer de andre gange), så måske vi skal høre om de har noget andet godt at tilbyde for vores hjælp?
Det er selvfølgelig en god ide for os at hjælpe dem, da vi gerne vil lege deroppe i fremtiden, men da det er en del mandetimer vi evt. stiller til rådighed, så synes jeg godt de kan komme med et eller andet den anden vej.
Personligt tror jeg ikke, at jeg kan hive to dage ud af kalenderen i maj for at arbejde for dem, men som jeg skrev, så kan jeg sagtens se ideen i at kigge op til dem en af dagene.
Hvis det er, så har jeg stadig de ideer vi snakkede om efter sidste år skrevet ned et eller andet sted. Det kan jo være de stadig er interesseret i lidt inputs...
jeg er som udgangspunkt frisk på at være frivillig igen så længe vi kan blive i hvert fald et par stykker fra høng-crewet
Evt. kan det være, at vi kan få lov at lave noget andet for dem, end at være parkeringsvagter - Ikke just den mest spændende eller udfordrende opgave de sidste par år i hvert fald...
og vores vikinge outfits er nu autentiske spørgsmålet er bare om de ønsker at have vikinger med til festivalen.
De kan betale i mjød. Har hørt at det er en populær vare på de kanter ;)
tjo spørgsmålet jo bare hvorvidt de er interesserede i at betale os for noget de kan få andre til at gøre gratis for dem.
Det skader jo ikke at spørge om "hvad de vil tilbyde for vores hjælp". Kan du høre dem om dette Steven?
Og jeg tvivler på, at de har en masse frivillige stående i kulisserne - Det er i hvert fald ikke mit indtryk fra de gange vi har været oppe hos dem.
Og jeg tvivler på, at de har en masse frivillige stående i kulisserne - Det er i hvert fald ikke mit indtryk fra de gange vi har været oppe hos dem.
Modtog lige denne mail:
Hvem har bildt dem ind, at vi har et stor netværk?
Anyways, det virker til, at det, de kan tilbyde, er selve oplevelsen inkl. mad og øl.
Citat: Jakob Lambert
hej Høng Crew.
For et år siden talte jeg med to af jer over et par krus øl. Jeg husker dog ikke navnene. Men vi talte om at få høng crew + jeres store netværk til at hjælpe os med vores festivaler på Ulvsborg Historisk Værksted. der er tale om at stå i indgangen, at sælge ved boder og at klare parkering, den slags festival arbejde. Vi kan for det tilbyde mad og øl samt fede koncerter og gode fester.
Jeg håber meget at I er interesseret i et samarbejde, sådan som vi talte om ved vores sidste, meget uformelle møde.
Jeg har mere info om festivalerne som jeg meget gerne vil sende til jer!!
mvh
Jakob Lamberth
Hvem har bildt dem ind, at vi har et stor netværk?
Anyways, det virker til, at det, de kan tilbyde, er selve oplevelsen inkl. mad og øl.
Tror min pointe var at de skulle bruge deres eget netværk til at få et endnu større netværk... :)
Well, jeg er stadig frisk på at tage derop en enkelt dag. Og hvis I andre gerne vil hjælpe dem til festivalen, så hjælper jeg gerne til den dag jeg kan komme derop :o)
Well, jeg er stadig frisk på at tage derop en enkelt dag. Og hvis I andre gerne vil hjælpe dem til festivalen, så hjælper jeg gerne til den dag jeg kan komme derop :o)