Høng-Crewet
Vikinge marked ved tissø
Der vil den 1. & 2. oktober være vikingemarked ved Tissø og jeg tænkte på om det var noget folk var interesseret i at tage med til enten som frivillige eller som alm publikum.
under dette inkluderer jeg et link til markedet
http://www.vikingemarked.dk/
Redigeret d. 21. Sep. 2011 kl. 17:25
under dette inkluderer jeg et link til markedet
http://www.vikingemarked.dk/
God ide Rasmus og dejlig relevant, nu hvor det er så tæt på.
Jeg kan måske deltage om søndagen, men kan ikke sige det med sikkerhed før lige op til.
Men jeg synes da, at I andre skal tage afsted, hvis I lyster.
Er der noget i det for os, hvis vi stiller med x-antal hjælpere?
Jeg kan måske deltage om søndagen, men kan ikke sige det med sikkerhed før lige op til.
Men jeg synes da, at I andre skal tage afsted, hvis I lyster.
Er der noget i det for os, hvis vi stiller med x-antal hjælpere?
jeg har ingen anelse om hvorvidt det vil give os noget retur som sådan jeg har ikke undersøgt noget som helst da jeg helst ville snakke med folk fra foreningen først om hvorvidt de var interesserede i ideen før jeg begyndte at snakke med foreningen bag Tissø vikingemarked
Jeg synes, at det ser spændende ud, men ikke spændende nok til, at jeg gider betale over 200 kroner for at opleve det (50kr. for indgang er fair, men det koster mig ret meget i transport).
Hvis Steffen tager derned, hvor vi kan køre med, så vil jeg gerne opleve det, men jeg er for nærig til at betale tog og bus billetterne :)
Hvis Steffen tager derned, hvor vi kan køre med, så vil jeg gerne opleve det, men jeg er for nærig til at betale tog og bus billetterne :)
fair nok. så må jeg jo nek tage afsted selv.
Hvis jeg ikke kommer til markedet Rasmus, så skal du lige se, om de har nogle af de overdækninger, som vi har tænkt os at lave.
Hvis de har, så undersøg dem lige nøje. Tag nogle billeder og snak med dem der har lavet dem.
Det vil være guld værd, at have sådanne et med til Krigslive, hvis vejret bliver bare en smule for vådt eller for solrigt.
Hvis de har, så undersøg dem lige nøje. Tag nogle billeder og snak med dem der har lavet dem.
Det vil være guld værd, at have sådanne et med til Krigslive, hvis vejret bliver bare en smule for vådt eller for solrigt.
Lyder som en god idé, men jeg kan desværre ikke. Har lavet andre planer.