Høng-Crewet
war open beta hvor mange?
ok som titlen hinter hvor mange udover mig selv har en open beta account?
gad ikke betale ekstra for at kunne spille War et par dage før normalt.
tja jeg har pre orderet collector´s edition
Jeg tror, at du er den eneste af dem herinde Rasmus.
Jeg har ihvertfald ikke hørt andre snakke om det, hvilket sandsynligheden for at jeg gjorde, hvis nogen havde, er ret stor.
Har du spillet betaen længe? Synes du, at det er fedt?
Jeg har ihvertfald ikke hørt andre snakke om det, hvilket sandsynligheden for at jeg gjorde, hvis nogen havde, er ret stor.
Har du spillet betaen længe? Synes du, at det er fedt?
Det tager jeg lige til mig igen. Det ser ud til at Scheye har en beta, som han spiller på. Ihvertfald hvis man skal tro hans messenger
nej har kun haft en uge´s open beta men ja det er fedt jeg går live senere idag og ja jeg syntes det er rigtig fedt det eneste lidt triste var at alle åbenbart skulle være shadow warrior eller witch hunter hvilket har medført at jeg nok spiller swordmaster da jeg syntes det er et nice princip.
Hvilken server skal du spille på og er den RvR?
Mikkel der er KUN RvR servere.
RvR core = enkelte PvE zoner uden RvR
RvR open = alle zoner er RvR
Jeg vælger nok en af de Rollespils servere der er. Burlok mener jeg den hedder. Men dette er en Rollespils server så hvis i kun vil hack´n slash er dette nok ikke for jer, håber dog at se jeg der inde.
Så vidt jeg ved så har nogle af de store danske guilds fra Dark Age of Camelot og Wow valgt at spille på Karak-Orrud serveren
RvR core = enkelte PvE zoner uden RvR
RvR open = alle zoner er RvR
Jeg vælger nok en af de Rollespils servere der er. Burlok mener jeg den hedder. Men dette er en Rollespils server så hvis i kun vil hack´n slash er dette nok ikke for jer, håber dog at se jeg der inde.
Så vidt jeg ved så har nogle af de store danske guilds fra Dark Age of Camelot og Wow valgt at spille på Karak-Orrud serveren
Rettet d.2008-9-15 24:19:45 af drdenner
jeg er på Alarielle Open RvR Roleplay server.
og hvis det er Hedder jeg Mckain og er drak elf healer.
og hvis det er Hedder jeg Mckain og er drak elf healer.
tja jeg spiller på dragonback mountain det er en open rvr server og jeg hedder missune jeg er en high elf sword master
(for dem der ikke ved det er det en high elf tank)
(for dem der ikke ved det er det en high elf tank)
dragonback mountain er den uofficiele russiske server, så der skal jeg ikke spille.
Vi burde måske finde en fælles server på torsdag når de nye servere kommer op og køre?
Problemet med at finde en fælles server nu er at de servere der er tilrådighed hurtigt bliver fyldt op, og kun dem der har pre ordret kan komme med.
Vi burde måske finde en fælles server på torsdag når de nye servere kommer op og køre?
Problemet med at finde en fælles server nu er at de servere der er tilrådighed hurtigt bliver fyldt op, og kun dem der har pre ordret kan komme med.
Rettet d.2008-9-16 18:41:8 af drdenner
Som mig :P
Og jeg spiller på den uofficele danske server Karak Orrud.
Sammen med et par stykker fra min klasse vi spiller destroction(som er stavet forkert) Begynder at spille her når serverene kommer op igen!
Og jeg spiller på den uofficele danske server Karak Orrud.
Sammen med et par stykker fra min klasse vi spiller destroction(som er stavet forkert) Begynder at spille her når serverene kommer op igen!
tja hvad russisk server angår så har jeg ikke set noget til nogle russere endu.
og så et spørgsmål til jer destruction folk hvor mange instanced rvr scenarios vinder i?
og så et spørgsmål til jer destruction folk hvor mange instanced rvr scenarios vinder i?
så er jeg startet, server Makaisson