Høng-Crewet
Workshopdage
Som vi har snakket om, så vil vi gerne bruge nogle weekender/aftener på at lave terræn og på at male.
Jeg har fået lov til at låne lokalerne fra d. 7. november og frem til Gamers Weekend 9 (inkl. selvfølgelig ), så vi kan rigtig slå os løs. Vi behøver ikke engang at tømme lokalerne før efter Gamers Weekend 9.
Jeg har fået lov til at låne lokalerne fra d. 7. november og frem til Gamers Weekend 9 (inkl. selvfølgelig ), så vi kan rigtig slå os løs. Vi behøver ikke engang at tømme lokalerne før efter Gamers Weekend 9.
Vi vedtog til bestyrelsesmødet, at så meget af bestyrelsen som muligt vil tage til Landsforeningens generalforsamling d. 20.-22. november, så denne weekend vil der ikke være workshopdage.
Det vil der i stedet være de to weekender forinden, nemlig d. 6.-8. november og d. 13.-15. november.
Spørgsmålet er så, om vi skal workshoppe hele weekenden (altså fra fredag aften til søndag middag/eftermiddag), eller om vi skal begrænse det lidt.
Hvad synes i?
Det vil der i stedet være de to weekender forinden, nemlig d. 6.-8. november og d. 13.-15. november.
Spørgsmålet er så, om vi skal workshoppe hele weekenden (altså fra fredag aften til søndag middag/eftermiddag), eller om vi skal begrænse det lidt.
Hvad synes i?
Jeg kan kun 7/11 og evt. 8/11 af de nævnte datoer, så for min skyld behøver I ikke afsætte hele weekender til det.
Jeg ville kun kunne d. 7. Men vil da godt komme ned forbi og male lidt WH40K figurer og hygge med. Og tak til Steven for invitationen.
Det var da så lidt Lasse.
Josefine og jeg går i gang fredag fra ca. kl. 20, så hvis der er nogen, der vil tilslutte sig allerede dér, så skal i være velkomne.
Ergo: Vi starter fredag d.6. kl. 20 og fortsætter indtil lørdag nat engang. Afbrydelserne vil være indkøb, søvn og for nogle af os en tur på skolen i en tre timers tid om lørdagen.
Josefine og jeg går i gang fredag fra ca. kl. 20, så hvis der er nogen, der vil tilslutte sig allerede dér, så skal i være velkomne.
Ergo: Vi starter fredag d.6. kl. 20 og fortsætter indtil lørdag nat engang. Afbrydelserne vil være indkøb, søvn og for nogle af os en tur på skolen i en tre timers tid om lørdagen.
så kommer jeg forbi fredag, og noget af lørdagen.
Laver vi mad sammen lørdag?
Det synes jeg vi skal. Det er både hyggeligere og billigere.
Deal. Hvad tid lørdag, eller skal man bare tage til live?
Jeg antager dermed, at du ikke kommer fredag :)
Vi starter lørdag, når vi står op, så det kommer lidt an på, hvornår vi går i seng fredag. Jeg vil dog gætte på, at vi kommer på før 10 :)
Vi starter lørdag, når vi står op, så det kommer lidt an på, hvornår vi går i seng fredag. Jeg vil dog gætte på, at vi kommer på før 10 :)
Great success den første forberedelsesweekend.
Personligt fik jeg fem badass cold one knights med full command malet færdig :)
Jeg synes, vi skal gøre det på samme måde denne kommende weekend. Fredag d. 13. kl. 20 til lørdag nat engang.
Jeg vil anbefale folk at tage en bordlampe med, som de kan male under, hvis de har en sådan. Vi har kun to lamper, så hvis vi er mere end fire er det knapt med god lys.
Lørdag er vi på skolen mellem kl. 13. og 16.-17. stykker (hvor man evt. kan tage et slag). Udefrakommende må også gerne være med dér :) (de kan køre med mig derop, hvis de er med til at male fra om formiddagen)
Personligt fik jeg fem badass cold one knights med full command malet færdig :)
Jeg synes, vi skal gøre det på samme måde denne kommende weekend. Fredag d. 13. kl. 20 til lørdag nat engang.
Jeg vil anbefale folk at tage en bordlampe med, som de kan male under, hvis de har en sådan. Vi har kun to lamper, så hvis vi er mere end fire er det knapt med god lys.
Lørdag er vi på skolen mellem kl. 13. og 16.-17. stykker (hvor man evt. kan tage et slag). Udefrakommende må også gerne være med dér :) (de kan køre med mig derop, hvis de er med til at male fra om formiddagen)
Endnu en forberedelsesweekend vel overstået. Denne gang fik jeg malet en Dark Elf sorceress og fik samlet mine fire harpies (som ikke var helt så simpelt, som det så ud til)
Det var jo egentlig kun meningen, at vi skulle have de to, men jeg synes, at vi skal tage den sidste weekend inden Gamers Weekend 9 med også :)
Josefine og jeg sidder igen fra fredag kl. 20 og maler figurer og laver terræn.
Det var jo egentlig kun meningen, at vi skulle have de to, men jeg synes, at vi skal tage den sidste weekend inden Gamers Weekend 9 med også :)
Josefine og jeg sidder igen fra fredag kl. 20 og maler figurer og laver terræn.
Yups. God ide.
Jeg er kun game lørdag.
Redigeret d. 17. Nov. 2009 kl. 13:51
Jeg er kun game lørdag.
Jeg kan kun fredag