Høng-Crewet
Mad og Pris
De andre gange Høng-Crewet har afholdt arrangementer, har Høng-Crewet købt mad, drikke, slik, chips, chokolade osv.
Dette har vi gjort på trods af at det kun har kostet 150kr. at deltage.
Hvordan kan i tænke jer det gjort denne gang? Skal Høng-Crewet stadig købe det hele ind så alle har?
Hvad synes i om prisen? 150 kr. for Høng-Crewets medlemmer og 200kr. for ikke medlemmer?
Har i nogle konkrete forslag til aftensmad lørdag?
Dette har vi gjort på trods af at det kun har kostet 150kr. at deltage.
Hvordan kan i tænke jer det gjort denne gang? Skal Høng-Crewet stadig købe det hele ind så alle har?
Hvad synes i om prisen? 150 kr. for Høng-Crewets medlemmer og 200kr. for ikke medlemmer?
Har i nogle konkrete forslag til aftensmad lørdag?
Det synes jeg er fint.
150kr.- for medlemmer og 200kr.- for ikke-medlemmer.
Umiddelbare forslag til maden lørdag aften, må nok komme senere.
150kr.- for medlemmer og 200kr.- for ikke-medlemmer.
Umiddelbare forslag til maden lørdag aften, må nok komme senere.
Rettet d.2007-10-8 10:16:9 af Allan larsen
lyder godt
Det lyder som en fornuftig pris og det har jo fungeret godt so far.
Vil godt melde mig til madlavningsholdet, hvis jeg kan den dato det bliver holdt
Vil godt melde mig til madlavningsholdet, hvis jeg kan den dato det bliver holdt
Jeg synes også prisen passer ganske udemærket.
Skal vi prøve med frugt istedet for slik igen?
Uhh, eller frugtsalat?
er godt nok ik meget sundere end slik, men super nemt at lave og... NICE
er godt nok ik meget sundere end slik, men super nemt at lave og... NICE
Prisen er fin.
Ikke frugt i stedet for slik! Fugt OG slik :)
Ikke frugt i stedet for slik! Fugt OG slik :)
prisen lyder ok. Slik og frugt i en lige værdig blanding ville være helt fint.
Jeg skal nok sørge for en god blanding af slik og frugt.
Det store spørgsmål er nærmere hvad vi skal have til aftensmad om lørdagen. Sidste år fik vi friturestegte pommes frites, bernaise souce (eller hvordan det nu staves) og hakkebøf. Til maden var også gulerodssalat, hvis jeg ikke husker helt galt.
Vi kan selvfølgelig godt lave det samme i år, eller evt. bytte bøf ud med kylling af en slags.
Kom med jeres forslag.
Jeg regner med at købe diverse morgenmads produkter, ligesom jeg plejer; havregryn, boller, franskbrød, cornflakes o.l.
Jeg regner også med at jeg køber noget rugbrød med diverse pålæg, som folk kan spise i løbet af dagene.
Med et arrangement som dette skal man bare tage hensyn til, at folk ikke er vågne i de samme timer, så planlagt morgenmad og middagsmad holder ikke. Fastlagt fælles aftensmad lørdag plejer dog at fungere ganske fint.
Det store spørgsmål er nærmere hvad vi skal have til aftensmad om lørdagen. Sidste år fik vi friturestegte pommes frites, bernaise souce (eller hvordan det nu staves) og hakkebøf. Til maden var også gulerodssalat, hvis jeg ikke husker helt galt.
Vi kan selvfølgelig godt lave det samme i år, eller evt. bytte bøf ud med kylling af en slags.
Kom med jeres forslag.
Jeg regner med at købe diverse morgenmads produkter, ligesom jeg plejer; havregryn, boller, franskbrød, cornflakes o.l.
Jeg regner også med at jeg køber noget rugbrød med diverse pålæg, som folk kan spise i løbet af dagene.
Med et arrangement som dette skal man bare tage hensyn til, at folk ikke er vågne i de samme timer, så planlagt morgenmad og middagsmad holder ikke. Fastlagt fælles aftensmad lørdag plejer dog at fungere ganske fint.
Du skal helst ikke erstatte bøffen med kylling synes jeg, det er kedeligt og desuden kan kylling ikke kvalificeres som rigtigt kød... det minder mere om frugt og eftersom vi åbenbart får en masse andet frugt så er der ingen grund til at købe sådan noget pseudo-kød
Det betyder dog ikke at jeg kun vil spise bøf, er sådan set frisk på det meste.
Det betyder dog ikke at jeg kun vil spise bøf, er sådan set frisk på det meste.
Steven det hedder "bearnaisesauce", endnu et dansk bæ-ord.
Vi kunne lave 1-2 store gryder sammenkogt ret, så kan folk æde af den når de vil.
Vi kunne lave 1-2 store gryder sammenkogt ret, så kan folk æde af den når de vil.
Kun Mads og Denner som har indskud her?
Tja. Sammenkogt ret er en fin ide, men ved ik om det bliver lidt for besværligt når folk så kommer til at spise på skift og det skal holdes varmt mm. For ik at tale om opvask der bliver ved at dukke op.
Men altså, det er lige så nemt at lave som bøf mm. så jeg er game. Det kunne dog nok godt blive dyere.
Hvad med chili con carne?
Andre forslag:
Pastasalat - Nemt, sundere, men nok dyere
Frikadeller/flødekartofler - Rimelig nemt, men for kedeligt?
Rugbrødsmadder - Biligt, kedeligt, sygt, men synes det lød bedre med tre forslag
Men altså, det er lige så nemt at lave som bøf mm. så jeg er game. Det kunne dog nok godt blive dyere.
Hvad med chili con carne?
Andre forslag:
Pastasalat - Nemt, sundere, men nok dyere
Frikadeller/flødekartofler - Rimelig nemt, men for kedeligt?
Rugbrødsmadder - Biligt, kedeligt, sygt, men synes det lød bedre med tre forslag
Mad kan vel varmes i micro-ovnen
Jeg er stadig interesseret i flere konkrete forslag til retter.
En sammenkogt ret kan vel godt spises på et fast tidspunkt ligesom andre retter, men har du et eller flere konkrete forslag til hvad den skal være lavet af?
En sammenkogt ret kan vel godt spises på et fast tidspunkt ligesom andre retter, men har du et eller flere konkrete forslag til hvad den skal være lavet af?