Høng-Crewet
Junior´nes sommer senarie
Det her er en besked til alle de junior der er i foreningen, jeg sagde ja til at hive jer med til et sommersenarie, og det skal i selvfølgelig ikke slippe for.
JEg har kigget på nogle forskellige senarier og har fundet frem til at tempus vivo´s ´Den sidste Bastion´.
Til jer som er intresseret kan i kigge på deres hjemmeside, http://www.densidstebastion.dk/, og før i medler jer til så skal i snakke med jeres forælder og bede dem om deres e-mail og tlf. nr.
Så taler jeg med dem og sender et brev med info.
Det hele skal helst ske hurtigst muligt da der er 3 ekstra erfarings point til de hundrede første som betaler.
Glæder mig til at høre fra jeg Carsten.
Min E-mail er carstentunepetersen@gmail.com
JEg har kigget på nogle forskellige senarier og har fundet frem til at tempus vivo´s ´Den sidste Bastion´.
Til jer som er intresseret kan i kigge på deres hjemmeside, http://www.densidstebastion.dk/, og før i medler jer til så skal i snakke med jeres forælder og bede dem om deres e-mail og tlf. nr.
Så taler jeg med dem og sender et brev med info.
Det hele skal helst ske hurtigst muligt da der er 3 ekstra erfarings point til de hundrede første som betaler.
Glæder mig til at høre fra jeg Carsten.
Min E-mail er carstentunepetersen@gmail.com
samme gay regl set som de havede sidste år. men ellers var jeg til tempus vivo´s sommersenarie sammen med peter sidste år, var meget morsomt selvom det kunne have været sjovere hvis vi var flere, også at de ikke lavede nogle ´store events´ i senariet, de havede kun et mega stort et i slutning.
en af de gode ting er at de nok har fjerent den regl om at man skal være medlem for at få alle de hardcore gode spells, og evner, og at man kan være andet end menneske.
prisen er god, selv for ikke medlemmer.
Jeg vil gerne med.
en af de gode ting er at de nok har fjerent den regl om at man skal være medlem for at få alle de hardcore gode spells, og evner, og at man kan være andet end menneske.
prisen er god, selv for ikke medlemmer.
Jeg vil gerne med.
entil videre kan jeg godt
det er lige nogle dage før "den sidste dag"
og mikkel har ret 400 kr er ikke verdens undergang
men hvad med transport?
det er lige nogle dage før "den sidste dag"
og mikkel har ret 400 kr er ikke verdens undergang
men hvad med transport?
Lyder godt at i er friske, med hensyn til transport kommer det an på hvor mange vi bliver, 4 eller under kan jeg godt køre.
Jeg glemte også at skrive at når alle dem der vil med har tilmeldt sig og betalt, kommer jeg en tur til høng for at hjælpe til med roller, hvis i har en god ide til en gruppe må i endelig sige til.
det lyder bare godt
Lyder nice :D overvejer at tage med til begge scenarier nemlig.
så gør det dog
Hej Mikkel og Mikkel
Hvis i skal med, må i gerne se at få skrevet til mig og det glæder også hvis der er andre der vil med, grunden til at i skal se at få taget en beslutning er at jeg ikke gider og skrive bg to dage før senariet.
Jeg sætter nu en tidsgrænse på hvisi ikke og tilmeldt og har betalt inden d. 10/5-2009, gider jeg ikke stå for at tage jer med.
Hilsen Carsten
PS: Husk at jeg skal have jeres forældres tlf. nr. og e-mail.
Hvis i skal med, må i gerne se at få skrevet til mig og det glæder også hvis der er andre der vil med, grunden til at i skal se at få taget en beslutning er at jeg ikke gider og skrive bg to dage før senariet.
Jeg sætter nu en tidsgrænse på hvisi ikke og tilmeldt og har betalt inden d. 10/5-2009, gider jeg ikke stå for at tage jer med.
Hilsen Carsten
PS: Husk at jeg skal have jeres forældres tlf. nr. og e-mail.
Jeg ser på den hurtigst muligt. ved ikke om jeg har pengende til det.
Hej ville bare lige sige til Greve at til EN spillede vi med regelsystem v2,1 , Nu spiller vi med reglsystem_v2,2 Dvs. at Næste ALLE formularer er "basset" ned. F.eks. formularen Frygt som før var 10min er NU kun 2min, og dødsvind,flammehav og de fleste masse formularer er kun for NPC´ere
----------------------------------------------
Men dette års sommer scenarie skulle blive det Fedeste Ever!
så tilmeldt dig før din Nabo
----------------------------------------------
Men dette års sommer scenarie skulle blive det Fedeste Ever!
så tilmeldt dig før din Nabo
Regl systemmet er stadig alt for komplex og for svært at huske.
Uden tvivl.. Tempus´s reglsystem er alt for stort, specielt for en Junior.
Men kan dog sige så meget at de eneste regler man som sådan skal kende til er de basale som dødsreglerne, kropspoint/rustningspoint .. Som bliver forklaret til briefing.
Men hvis en Troldmand kaster en formular på en person, har han pligt til at fortælle hvad den gør.
@Carsten:
En baggrundshistorie er ikke forpligtet.. Bare du har dine egne facts i orden så burde det nok gå :-D
Men kan dog sige så meget at de eneste regler man som sådan skal kende til er de basale som dødsreglerne, kropspoint/rustningspoint .. Som bliver forklaret til briefing.
Men hvis en Troldmand kaster en formular på en person, har han pligt til at fortælle hvad den gør.
@Carsten:
En baggrundshistorie er ikke forpligtet.. Bare du har dine egne facts i orden så burde det nok gå :-D
Efter tvang fra Martin skal peter og mig overveje at tage med.