Høng-Crewet
pleitdorf hvem tager med og hvad spiller vi..?
jeg sad her og tænkte på vi der har snakket om at tage til pleitdorf her i sommer, hvem kommer og har vi nogen ider til hvad vi kan spille..?
Jeg skal da med!
Hvis folk er med på den, så kan jeg godt skrive en besked til arrangørene og høre om de har nogle ideer til hvad vi kunne spille.
Hvis folk er med på den, så kan jeg godt skrive en besked til arrangørene og høre om de har nogle ideer til hvad vi kunne spille.
mit ideplot er at vi er en flok sylvaniske bønder som er flygtet til pleitdorf, og vi skal under sommerritualet skal vi udfører et ritual som skal forhindre genopstandelsen af en vampyr/dæmon/andet ondt bæst, og vi ved jo alle at folk for sylvanien er blandt de mest udstødte i warhammer verden, så der vil være rigeligt spil hvor vi vil blive mistænkt af lokal befolkningen, witch hunters og kirken i al almindelighed, og vi kan jo selvfølgelig puste lidt til mistroen, ved at være lidt unormale, men er i virkeligheden i allerhøjeste grad på deres side...
Slet ikke nogen dårlig idé Jens.
Synes dog stadig Denner burde kontakte arrangørerne. Det kunne være, at de havde noget specifikt oppe i ærmet, som de lige manglede folk til.
Synes dog stadig Denner burde kontakte arrangørerne. Det kunne være, at de havde noget specifikt oppe i ærmet, som de lige manglede folk til.
Dem der skal med er:
Denner
Allan
Jens
Steven
Josefine
Til dem der ikke ved det, har Jens været så venlig at tilbyde at køre. Han har plads til 4 personer ud over ham selv, så det passer jo fint, når vi kun er 5 :)
Denner
Allan
Jens
Steven
Josefine
Til dem der ikke ved det, har Jens været så venlig at tilbyde at køre. Han har plads til 4 personer ud over ham selv, så det passer jo fint, når vi kun er 5 :)
Vil bare lige minde jer om at betaling efter på torsdag betyder en pris på 100,- mere.
Jeg har snakket med arrangørene, og de ville sende et oplæg til os, her en af dagene.
Lækkert. Glæder mig til at høre mere om sagen.
Hvis det er noget hemmeligt, skal vi nok ikke snakke om det her :)
Hvis det er noget hemmeligt, skal vi nok ikke snakke om det her :)
Ja det er totalt hemmeligt.
Fandt lige en artikel om sprogbrug. Den er skrevet til livere, der skal spille i Warhammer verdenen, så den er jo perfekt til os.
http://www.liveforum.dk/article.php?cid=857
http://www.liveforum.dk/article.php?cid=857
Denner har fået oprettet et privat område til os, på Pletdorfs forum.
Jeg anbefaler desuden, at de, som skal med, følger med på deres forum.
Jeg anbefaler desuden, at de, som skal med, følger med på deres forum.