Høng-Crewet
Transport til Mafia Big Time 07
I år står jeg ikke for at skaffe billetter. Det må i selv finde ud af denne gang.
Jeg tjekkede nemlig DSBs hjemmeside i weekenden, og jeg fandt ud af, at hvis Josefine og jeg skulle have Orange billetter, så skulle vi slå til hurtigst muligt. De er nemlig næsten umulige at få fat i den dag.
Josefine og jeg tager afsted fra København allerede 1030, men det er med lyntoget, så selv om i har mulighed for at tage så absurd tidligt afsted, så er de nærmeste steder at kommer på det tog enten Høje Tåstrup eller Odense
Søndag tager Josefine og jeg toget fra Hjørring kl. 18:11
Hvis i skal have pladsbilletter eller en eller anden form specielle billetter, så vil jeg råde jer til at skynde jer.
Jeg tjekkede nemlig DSBs hjemmeside i weekenden, og jeg fandt ud af, at hvis Josefine og jeg skulle have Orange billetter, så skulle vi slå til hurtigst muligt. De er nemlig næsten umulige at få fat i den dag.
Josefine og jeg tager afsted fra København allerede 1030, men det er med lyntoget, så selv om i har mulighed for at tage så absurd tidligt afsted, så er de nærmeste steder at kommer på det tog enten Høje Tåstrup eller Odense
Søndag tager Josefine og jeg toget fra Hjørring kl. 18:11
Hvis i skal have pladsbilletter eller en eller anden form specielle billetter, så vil jeg råde jer til at skynde jer.
Det tog i tager Søndag er køre det igennem Slagelse?
Jeg bestiller billeter på Mandag, dem er jer der vil have en med send mig en sms på 25 48 50 20, med navne på dem der skal have en billet. Dem jeg ikke har hørt fra Søndag må selv købe billet. En normal billet koster omkring 350kr (hver vej) vil jeg tro, men kan måske gøres billigere hvis vi er flere og kan få Orange billeter. Så skynd jer.
Hvis jeg skal købe billeter til jer er det bindende at betale for dem, hvis de ikke kan afbestilles. (kan de nok godt).
Her er hvad jeg lige kunne finde af priser.
Hvis vi er 5 kan vi købe et 10 turs kort til 2610kr (det er 522kr per mand)
Med Ungkort koster det 460kr
Plus 20 kr per plads resevation.
Dem jeg bestiller billeter for skal regne med at vi tager tidligt af sted fredag, nok ved 10-11 tiden
Hvis jeg skal købe billeter til jer er det bindende at betale for dem, hvis de ikke kan afbestilles. (kan de nok godt).
Her er hvad jeg lige kunne finde af priser.
Hvis vi er 5 kan vi købe et 10 turs kort til 2610kr (det er 522kr per mand)
Med Ungkort koster det 460kr
Plus 20 kr per plads resevation.
Dem jeg bestiller billeter for skal regne med at vi tager tidligt af sted fredag, nok ved 10-11 tiden
Rettet d.2007-10-2 15:11:54 af drdenner
Steffen tager afsted senere på dagen, så hvis 10-11 tiden er for tidligt så snak med Steffen om noget transport.
Du kan altså have ungkort til du er 26 Denner. Og ja jeg tager afsted omkring 13 tiden...
Steffen, har rettet det.
Men gutter og tøser se at finde ud af om i vil tage tidligt afsted med mig, eller lidt senere med Steffen.
Jeg bestiller som sagt billeter til mig og dem der nu vil med der på mandag, resten må så tage med Stefffen.
Men gutter og tøser se at finde ud af om i vil tage tidligt afsted med mig, eller lidt senere med Steffen.
Jeg bestiller som sagt billeter til mig og dem der nu vil med der på mandag, resten må så tage med Stefffen.
Troede at ungdomsskolen betalte...? Skal lige ha´ undersøgt om jeg har råd til at tage med så...
Ungdomsskolen betaler kun hvis det er et arrangement der laves med medlemmer af ungdomskolen, hvilket os der skal med jo ikke er.
Camilla du er jo under 26 så du kan gøre brug af et Ungkort, hvilket sætter prisen til omkring 163kr per vej plus 20kr for en plads
Camilla du er jo under 26 så du kan gøre brug af et Ungkort, hvilket sætter prisen til omkring 163kr per vej plus 20kr for en plads
Indtil videre ligger transporten således
Fra København
Steven
Jose
Fra Slagelse kl 10-11
Søren
Søren´s ven
Denner
Allan
Fra Slagelse ved 13 tiden
Steffen
Mads A
Simon
Folk der selv kommer der ind
Milan
Folk jeg ikke ved hvordan kommer afsted
Kasper
Mads F
Fra København
Steven
Jose
Fra Slagelse kl 10-11
Søren
Søren´s ven
Denner
Allan
Fra Slagelse ved 13 tiden
Steffen
Mads A
Simon
Folk der selv kommer der ind
Milan
Folk jeg ikke ved hvordan kommer afsted
Kasper
Mads F
Rettet d.2007-9-30 15:19:37 af drdenner
Okay, skal man så købe billetter allerede nu eller hvad?
Nok en god ide Mads, især hvis du vil have en sideplads
Mads, er det sikkert dig og Simon skal med omrking kl 13?
I så fald kan jeg ligge ud og så få fat i tre billetter til os, bare du er sikker på at i tager med der...
Går ud fra i begge har WildCard?
I så fald kan jeg ligge ud og så få fat i tre billetter til os, bare du er sikker på at i tager med der...
Går ud fra i begge har WildCard?
WildCard koster ikke mange penge.
Steffen hører evt Mads F og Kasper om de 2 er sikre på de skal med, de vil nok gerne med kl 13
Steffen hører evt Mads F og Kasper om de 2 er sikre på de skal med, de vil nok gerne med kl 13
Søren og hans ven prøver at skaffe en bil, og hvis det ikke kan lade sig gøre trækker 3 af os nok ud af Mafia, da vi skal give 700kr for at komme med toget.. ja det er dyrt at være over 26år.
Hvad med Camilla?
Hvis i planlægger jeres rejse således at i er fem der tager af sted samtidig fra Slagelse fredag og fra Hjørring søndag, så kan i købe et 10turs-kort, så koster det kun 261 hver vej per person.
Hvis i mangler 2 personer, så prøv at lokke nogle flere med i kender. Der må være flere af Sørens rollespils-homies som kan fristes.
Scenariet koster jo ikke mere end 250 kr. Så alt i alt er det stadig under 1000kr per mand. Indberegn så, at der derved så er betalt for mad hele lørdag og det meste af søndagen + der er 48 timers underholdning og social engagement.
Hvis i mangler 2 personer, så prøv at lokke nogle flere med i kender. Der må være flere af Sørens rollespils-homies som kan fristes.
Scenariet koster jo ikke mere end 250 kr. Så alt i alt er det stadig under 1000kr per mand. Indberegn så, at der derved så er betalt for mad hele lørdag og det meste af søndagen + der er 48 timers underholdning og social engagement.
Camilla snakkede om at det var for mange penge.
Steven problemet er at folk er under 26 og der ved vil spare penge ved at bruge deres skide wildcard.
Steven problemet er at folk er under 26 og der ved vil spare penge ved at bruge deres skide wildcard.
Eftersom det er fredag og søndag vi skal afsted, så drejer det sig om 20 kr. pr. vej man sparer ved at bruge Wildcard frem for 10turs-kort. Så hvis ikke i kan tale Allan og hvem ellers det kunne være til at betale 40 kroner mere i alt for jeres skyld, mon så ikke i kan splejse til at Allans sidste 40 kroner?
Få fat i dem, som har Wildcard og som skal med jer, og hør om de er villige til at ofre 20 mere hver vej. Det burde de være. Hvis de er nogle stædige sataner, så må i gamle skrabe til pulje. Det er stadig langt billigere for jer.
Få fat i dem, som har Wildcard og som skal med jer, og hør om de er villige til at ofre 20 mere hver vej. Det burde de være. Hvis de er nogle stædige sataner, så må i gamle skrabe til pulje. Det er stadig langt billigere for jer.
Vi er kun 4 der skal afsted, så kun 4 til at betale for det 10 turskort.
Vi ved i morgen om vi har mulighed for en bil. Ellers må vi lige se om vi kan tage med Steffen og dem.... ville bare gerne havde været fremme til briefingen
Vi ved i morgen om vi har mulighed for en bil. Ellers må vi lige se om vi kan tage med Steffen og dem.... ville bare gerne havde været fremme til briefingen
Du skal IKKE betale billetter for mig Steffen, ikke efter de har aflyst mbt! (hvilket er kanon skod)
Ved godt det er ligegyldigt nu, men det er faktisk muligt at komme over "bæltet" for 500 kr,- for 4 personer, med DSB Orange gruppebillet....
Bare til en anden gang..
Bare til en anden gang..
Vi ved det godt Milan. Problemet er bare af få dem bestilt tidligt nok. Fredag er altid en travlt dsb dag, og fredag d. 12 oktober, som er fredagen op til efterårsferien, er sindsyg travl.
sorry skulle lige prøve