Høng-Crewet
Rejsen
Vil lige henlede jeres opmærksomhed på dette scenarie, hvis det kunne firste nogle på trods af at det er i Nordjylland(dyrt).
http://www.liveforum.dk/vbulletin/showthread.php?s=&postid=157038#post157038
Synes det lyder rigtig fedt og ambitiøst, så overvejer kraftigt at tage med.
http://www.liveforum.dk/vbulletin/showthread.php?s=&postid=157038#post157038
Synes det lyder rigtig fedt og ambitiøst, så overvejer kraftigt at tage med.
Det bliver mega dyrt :(
Tja, ved kørsel sammen kan der spares en del penge på transport. Evt. kunne der findes ud af noget sammen med andre sjællandske deltagere.
Men ja, 1000,- plus udstyr er nok hvad man skal regne med som minimum...
Men ja, 1000,- plus udstyr er nok hvad man skal regne med som minimum...
Og med Haeven løber det op i omkring 2000kr.... nej tak.
Men ja det lyder sgu fedt nok, og hvis jeg er mindre nærrig når tiden nærmere sig kan det da også være jeg skirfter menning
Men ja det lyder sgu fedt nok, og hvis jeg er mindre nærrig når tiden nærmere sig kan det da også være jeg skirfter menning
Hehe, det er jo det.
Men synes folk skal overveje det. Ikke mindst, hvis der er nogen der, lige som mig, ikke kan komme med til Haeven.
Men synes folk skal overveje det. Ikke mindst, hvis der er nogen der, lige som mig, ikke kan komme med til Haeven.
Tsk tsk.. I glemmer jeres allesammens yndlings med-medlem.. Nemmerlig mig..
Mjahh.. Nu er det jo sådan at jeg bor i Thisted.. Som ligger lige knapt 140 km fra Hirtshals... (eller omkring samme afstand som fra Slagelse til Kbh)...
Jeg har masser af plads, hvis det er sådan i har en røvfuld oppakning der skal derop, og jeg kan nok også godt overtales til at tage "ting" med derop, af flere omgange, hvis det er sådan at det kan bruges...
Det tunge må i selv slæbe, men kostumer kan jeg godt have i en ekstra taske, ligesom jeg kan hente det på stationen i Thisted.
Ligeledes kan jeg godt høre om muligheden for at "låne" en lastbil, eller T4 (transportbil) til stortransport fra Thisted, til Hirtshals.. Det kræver nok lidt overtalelse, men whatever.. I sparer nok også en røvfuld penge, hvis i lejer bilen heroppe, da jeg jo kan tage den med tilbage, og hente jer igen, hvis det har interesse... - eller jeg kan spørge omkring mig på kassernen, om der er nogen der muligvis har en varebil.. Ellers har jeg jo trods alt min egen bil.. ;)..
- Jeg står i den heldige situation, at jeg er selvstændig der = masser af frihed ;)...
Desværre ligger min ferie først i uge 34, så... Det er desværre ikke muligt for mig at deltage der, som det ser ud lige pt... :)
Hvis der er interesse, så må i sige til...
(Billet fra Thisted til Slagelse = ca. 150 kr på ungkort)
Så Denner, ikke flere undskyldninger!
Mjahh.. Nu er det jo sådan at jeg bor i Thisted.. Som ligger lige knapt 140 km fra Hirtshals... (eller omkring samme afstand som fra Slagelse til Kbh)...
Jeg har masser af plads, hvis det er sådan i har en røvfuld oppakning der skal derop, og jeg kan nok også godt overtales til at tage "ting" med derop, af flere omgange, hvis det er sådan at det kan bruges...
Det tunge må i selv slæbe, men kostumer kan jeg godt have i en ekstra taske, ligesom jeg kan hente det på stationen i Thisted.
Ligeledes kan jeg godt høre om muligheden for at "låne" en lastbil, eller T4 (transportbil) til stortransport fra Thisted, til Hirtshals.. Det kræver nok lidt overtalelse, men whatever.. I sparer nok også en røvfuld penge, hvis i lejer bilen heroppe, da jeg jo kan tage den med tilbage, og hente jer igen, hvis det har interesse... - eller jeg kan spørge omkring mig på kassernen, om der er nogen der muligvis har en varebil.. Ellers har jeg jo trods alt min egen bil.. ;)..
- Jeg står i den heldige situation, at jeg er selvstændig der = masser af frihed ;)...
Desværre ligger min ferie først i uge 34, så... Det er desværre ikke muligt for mig at deltage der, som det ser ud lige pt... :)
Hvis der er interesse, så må i sige til...
(Billet fra Thisted til Slagelse = ca. 150 kr på ungkort)
Så Denner, ikke flere undskyldninger!
Rettet d.2007-5-1 21:54:0 af Milan Falsing
Nåja... Steffen;
http://www.biludlejningdiscount.dk/
Det kan altså gøres ret billigt, hvis i først får jeres udstyr med herop.. ;)
http://www.biludlejningdiscount.dk/
Det kan altså gøres ret billigt, hvis i først får jeres udstyr med herop.. ;)
vi snakker stadig er godt stykke over 1000 per mand
Det lyder fedt Milan!
Det skal jeg huske!!!
Det skal jeg huske!!!
Denner, hvordan får du 150 + leje af bil + udstyr til "langt over 1000"...?...
Ethvert scenarie koster penge.. Og med det jeg tilbyder, så kommer det ikke til at koste mere, end med en normal tur til fx. Kbh, landstedet, eller lign...
Ethvert scenarie koster penge.. Og med det jeg tilbyder, så kommer det ikke til at koste mere, end med en normal tur til fx. Kbh, landstedet, eller lign...