Høng-Crewet
kærre
kunne foreningen tænkte sig en kærre ? for under en oprydning i vores værksted fandt vi et kompelt sæt træ-hjul og aksel, så lidt træ arbejde kunne vi få lavet en kærre til scenarier, til en bondefamilie eller lignede..
Det lydder umiddelbart rigtig fedt.
Hvis den kan opbevares i jeres lade, når vi ikke bruger den, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at lave en kærre, når nu vi ikke behøver lave hjul og aksler.
Har du prøvet at lave sådan én før? Har du nogle billeder af hvordan den evt. kan se ud med de hjul, der nu er?
Redigeret d. 08. Feb. 2009 kl. 22:06
Hvis den kan opbevares i jeres lade, når vi ikke bruger den, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at lave en kærre, når nu vi ikke behøver lave hjul og aksler.
Har du prøvet at lave sådan én før? Har du nogle billeder af hvordan den evt. kan se ud med de hjul, der nu er?
Sejt :)
jeg kan få taget et par billeder af sættet og tage med på lørdag...eller jeg kan tage dem med for hvis vi ikke kan bruge dem skal de bare ud..
http://rollespil.dk/forum/salg-k%C3%A6rre
4000 kr. og en tur til Jylland og så har vi den. Om ikke andet er der nogle gode billeder til Jens´ og Klements "projekt"
4000 kr. og en tur til Jylland og så har vi den. Om ikke andet er der nogle gode billeder til Jens´ og Klements "projekt"