Høng-Crewet
Vinfade / Øltønder
Jeg er på Langeland lige i øjeblikket og der er en mand som laver øltønder. Jeg vil så høre om det er en jeg skal kontakt til.
Han laver dem lige fra 5 liter til 200 liter, hvoraf den på 200 liter koster 800kr, så jeg mener selv at det er priser der er til at handle med. Han kan sende per fragt (Så vidt jeg ved).
Hvis der er af interesse, så skriv lige en sms, for jeg har ikke internet fra kl 21 af i dag.
Han laver dem lige fra 5 liter til 200 liter, hvoraf den på 200 liter koster 800kr, så jeg mener selv at det er priser der er til at handle med. Han kan sende per fragt (Så vidt jeg ved).
Hvis der er af interesse, så skriv lige en sms, for jeg har ikke internet fra kl 21 af i dag.
ja da! tag bare kontakt til ham, men lad være med at bestile noget..
Her er deres hjemmeside og der er en grund til at det er billigt.. det er Hollandsk :P
http://www.vatenhandelstijf.nl/
http://www.vatenhandelstijf.nl/
Deres vintønder/fade ser rigtig dejlige ud! Mener bestemt det kunne være interessant. Om ik andet, så er jeg i hvert fald interesseret, men ved tilbage når du ved noget mere Allan!
Hvis det er på langeland, så giv mig et praj.. Så sparer i fragten, og jeg kan slæbe dem hjem.. (Godt nok kun 1 af gangen, men hvis i sparer penge på det, så.. ;))
Nu er det sådan at det kommer fra Holland, så fragten spare du ikke Milan :P (Kun en joke, da det er leverandøren der betaler den del af turen.)
Nu er det smarte så, at han tit kommer til Kalundborg og jeg har hans tlfnr. med hjem
Så det vi gør er at finde ud af hvad vil have derfra, så ringer jeg til ham og hører om det er muligt og hvad den evt. pris så måtte blive. (Jeg kan ikke huske om der er priser på nettet, men de bliver nok rettet når tønderne kommer til Danmark, pga afgift :P)
Nu er det smarte så, at han tit kommer til Kalundborg og jeg har hans tlfnr. med hjem
Så det vi gør er at finde ud af hvad vil have derfra, så ringer jeg til ham og hører om det er muligt og hvad den evt. pris så måtte blive. (Jeg kan ikke huske om der er priser på nettet, men de bliver nok rettet når tønderne kommer til Danmark, pga afgift :P)
Lyder som en god plan Allan, men det ville være at foretrække, hvis du f.eks. kunne smide en pris-/vareliste op her, eller tage det med til Live?
Det har jeg ikke mulighed for, da jeg ikke har et katolog. Jeg mener tilgengæld at man kan downloade en pdf-fil fra deres hjemme side. Correct me if I am wrong.
Katalog ja, men der er INGEN priser og der er faktisk heller ingen produktbeskrivelser du kan bruge til noget idet der kun stå mål. Resten er på hollandsk. Umiddelbart skal man have firma og alt muligt for at kunne oprette en bruger derinde og der kommer stadig ingen priser frem...
Uden pris eller videre produktinfo, så blir det lidt svært
Uden pris eller videre produktinfo, så blir det lidt svært
Rettet d.2006-8-6 18:32:31 af Steffen Jørgensen
Du sætte siden på engelsk, også er der beskrivelser derinde.. men hvad vil du vide udover hvilke mål de har.
Hvis du finder nogle tønder som du er interesseret i, så kan jeg ringe til ham og spørge.
Hvis du finder nogle tønder som du er interesseret i, så kan jeg ringe til ham og spørge.
Lad os tage det til live.
Men snakkede du ikke om at du ville få en prisliste af ham?
Men snakkede du ikke om at du ville få en prisliste af ham?
Nope, jeg sagde at jeg kunne skaffe priser, hvis jeg viste hvad det var for nogle varer i var interesserede i.
Jeg kommer desværre ikke på lørdag, da jeg skal på arbejde.
Jeg kommer desværre ikke på lørdag, da jeg skal på arbejde.
Nå okey, så må vi jo tage den her...
Jeg kan sagtens finde nogle tønder som jeg synes ser fede ud, men der står INGEN steder, hvor store nogle af dem er. Ingen af katalogerne indeholder noget om vinfadene...
Hvis først man kunne få nogle mål på tønderne, så kunne det hjælpe...
Lorte hjemmeside!
Jeg kan sagtens finde nogle tønder som jeg synes ser fede ud, men der står INGEN steder, hvor store nogle af dem er. Ingen af katalogerne indeholder noget om vinfadene...
Hvis først man kunne få nogle mål på tønderne, så kunne det hjælpe...
Lorte hjemmeside!
Der skulle meget gerne stå hvor mange liter der kan være i...
Kan jeg ikke finde... Kan du give et eksempel?
Hvis du sætter siden på Hollandsk så står der hvor mange litre der kan være i.
En 8 liters, som et eks.
http://www.vatenhandelstijf.nl/catalog/product_info.php?cPath=54&products_id=949
En 8 liters, som et eks.
http://www.vatenhandelstijf.nl/catalog/product_info.php?cPath=54&products_id=949
Ok, så er det min comp der laver mærkelige ting for det står det slet ikke her. Jeg kigger lige på det på en anden comp senere
Og så en rettelse... Jeg kommer til Live på lørdag.. Havde lige set forkert på mit vagtskema